Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Słomniki
(5)
Wypożyczalnia Niedźwiedź
(1)
Autor
Deaver Jeffery (1950- )
(2)
Gout Leopoldo
(2)
Sager Jonathan
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Czechowska Zyta
(1)
Deaver Jeffery (1950- ) Colter Shaw
(1)
Gout Leopoldo. Geniusz
(1)
Graley Sarah
(1)
Hikiert Anna
(1)
Manning James
(1)
Manning James (ilustrator)
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Monster Sfé R
(1)
Purenins Staf
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
9-13 lat
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Powieść polska
(2659)
Powieść amerykańska
(1395)
Kobieta
(899)
Powieść angielska
(893)
Powieść młodzieżowa polska
(698)
Gry komputerowe
(-)
Opowiadanie polskie
(658)
Poezja polska
(494)
Rodzina
(482)
Tajemnica
(455)
Literatura polska
(409)
Powieść francuska
(403)
Miłość
(395)
Przyjaźń
(389)
Pamiętniki polskie
(383)
Polska
(372)
Relacje międzyludzkie
(332)
Powieść niemiecka
(310)
Opowiadanie dziecięce polskie
(303)
Wojna 1939-1945 r.
(265)
Zabójstwo
(258)
Wydawnictwa popularne
(245)
Śledztwo i dochodzenie
(239)
Wojsko
(234)
Publicystyka polska
(219)
Powieść rosyjska
(217)
Sekrety rodzinne
(203)
Trudne sytuacje życiowe
(197)
Policjanci
(194)
Zwierzęta
(191)
Dramat polski
(189)
II wojna światowa (1939-1945)
(187)
Biografie
(181)
Małżeństwo
(174)
Relacja romantyczna
(170)
Wybory życiowe
(170)
Życie codzienne
(167)
Uczucia
(162)
Rodzeństwo
(161)
Pisarze polscy
(152)
Osoby zaginione
(146)
Magia
(140)
Nastolatki
(134)
Boże Narodzenie
(131)
Literatura
(125)
Dzieci
(124)
Satyra polska
(119)
Historia
(118)
Język polski
(118)
Powieść dziecięca polska
(117)
Dziewczęta
(116)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(116)
Poezja dziecięca polska
(114)
Polacy za granicą
(105)
Arystokracja
(102)
Podróże
(100)
Literatura dziecięca polska
(97)
Powieść norweska
(96)
Matki i córki
(92)
Żydzi
(92)
Powieść młodzieżowa angielska
(91)
Uprowadzenie
(90)
Dziennikarze
(88)
Filozofia
(85)
Władcy
(85)
Dziecko
(84)
Politycy
(83)
Literatura młodzieżowa polska
(82)
Reportaż polski
(82)
Pisarze
(78)
Poszukiwania zaginionych
(78)
Sztuka
(78)
Seryjni zabójcy
(77)
Wakacje
(77)
Podręczniki akademickie
(76)
Opowiadanie rosyjskie
(74)
Zemsta
(74)
Szkice literackie polskie
(73)
Ojcowie i córki
(72)
Kultura
(71)
Poradniki
(71)
Powieść młodzieżowa niemiecka
(71)
Wsie
(71)
Opowiadanie amerykańskie
(70)
Armia Krajowa
(69)
Lekarze
(69)
Dziadkowie i wnuki
(67)
Przestępczość zorganizowana
(67)
Warszawa
(67)
Wychowanie w rodzinie
(67)
Powieść dziecięca angielska
(66)
Powieść młodzieżowa historyczna
(65)
Ludzie a zwierzęta
(64)
Powieść włoska
(63)
Psy
(63)
Matematyka
(59)
Powieść hiszpańska
(59)
Powieść szwedzka
(59)
Zdrada
(58)
Młodzież
(57)
Opowiadanie angielskie
(57)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(2)
Gatunek
Powieść
(3)
Fantastyka
(1)
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Sensacja
(1)
Thiller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Jak nie zgubić dziecka w sieci / Zyta Czechowska, Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2021. - 318, [2] strony ; 21 cm.
Czy zabraniać dziecku grać w gry komputerowe? Czy ograniczać czas ekranowy? Jakie pułapki czyhają na dziecko w internecie? Na czym polega współczesne cyfrowe dzieciństwo i czym jest cyfrowe rodzicielstwo? Jak nowe technolo­gie zmieniają nas samych i świat wokół nas? Jak wpływa­ją na sposób, w jaki się uczymy? I przede wszystkim: jak nie zgubić swojego dziecka w sieci? Książka Zyty Czechowskiej, Nauczycielki Roku 2019, oraz Mikołaja Marceli, eksperta w dziedzinie nauczania, udzieli odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Dostarczy wiedzy o zaletach i wadach nowych technologii oraz praktycznych rozwiązań, dzięki którym ograniczycie zagrożenia związane z internetem i uczynicie cyfrowy świat sprzymierzeńcem w procesie efektywnej edukacji i rozwoju swoich dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słomniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 2)
Podczas pogoni za dwoma młodymi mężczyznami oskarżonymi o straszliwe przestępstwa, Colter Shaw natrafia na wskazówkę dotyczącą kolejnej tajemnicy. Aby ocalić życie młodej kobiety - a być może także innych osób - wyrusza na bezdroża stanu Waszyngton, by zbadać pewną sekretną organizację. Społeczność postawiła sobie za cel pocieszać pogrążonych w żałobie zmarłych. Jednak czy za fasadą nie kryje się niebezpieczny kult kierowany przez urzekającego, a zarazem bezwzględnego przywódcę? Próbując poradzić sobie z ludźmi, którzy nie cofną się przed niczym, by ukryć swoje sekrety, Colter Shaw trafia na jeszcze jedną zagadkę - musi zlokalizować i odszyfrować wiadomość zostawioną mu przed laty przez ojca. Jej konsekwencje okażą się jeszcze straszniejsze, niż przewidywał.
Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słomniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słomniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 1)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Dwustu geniuszy w walce na umysły. Mają trzy dni i trzy noce, aby rozwiązać dwa zadania. Ten, kto zwycięży w Godzinie Zero, uzyska wszystkie potrzebne środki, aby założyć własne laboratorium badawcze w dowolnym miejscu na świecie. REX: jeden z najlepszych programistów na świecie. Właśnie stworzył program do odnajdywania osób zaginionych jednym kliknięciem. Ma szesnaście lat. TUNDE: inżynier samouk, który do nigeryjskiej wioski, gdzie ludzie mieszkają w lepiankach, doprowadził internet. Lokalny wojskowy zleca mu budowę broni. Ma czternaście lat. LIKAON: blogerka-szpieg, która ujawnia korupcję wśród chińskich urzędników. Jest na czele czarnej listy ludzi z Szanghaju. Ma szesnaście lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słomniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 2)
Zrealizowano ze środków Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa
Trójka nastoletnich geniuszy z różnych zakątków świata. Muszą działać razem, aby zatrzymać okrutnego generała, ochronić swoje rodziny i… uratować świat. TUNDE: czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym. LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Geniusz strategii, będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które może zapłacić najwyższą cenę. REX: szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież miliardów rządowych tajemnic dla terrorystów. Ściga ich policja, FBI i pewien znacznie groźniejszy od nich przeciwnik... Trójka geniuszy będzie musiała działać tak, by nie zostawić śladów, i wprowadzić w życie plan genialnego przekrętu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Słomniki
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klub Świata Komiksu; album 1781)
(Minecraft)
Komiks dla wielbicieli Minecrafta. Tyler to chłopiec, jakich wielu, jego życie zmienia się jednak, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do nowego miasta. Na szczęście ma grupę zaufanych przyjaciół, którzy zawsze czekają na niego w świecie Minecrafta! Wspólnie z Evanem, Candace, Tobim i Grace przeżywają niezliczone przygody w Świecie Podstawowym. Tym razem postanawiają sprawdzić swoje siły w ostatecznym wyzwaniu, jakim jest… stawienie czoła straszliwemu Smokowi Kresu! [nota wydawcy]
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Niedźwiedź
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej